SZKOLENIA – SKUTECZNE OSUSZANIE Z WILGOCI
Szkolenie teoretyczne ETAP I
miejsce szkolenia – Centrala Aquapol Polska
czas szkolenia – 3 dni
przebieg szkolenia :Dzień 1:
- wprowadzenie,
- omówienie procedur i struktury organizacyjnej,
- omówienie i instruktaż narzędzia pracy,
- wprowadzenie i szkolenie z zasad użytkowania CRM,
- wprowadzenie i szkolenie z zasad użytkowania e-mail;
Dzień 2:
- szkolenie handlowe,
- szkolenie techniczne,
- szkolenie z założeń i procedur sprzedaży,
- opracowanie indywidulanego planu sprzedaży i kroków w celu jego osiągnięcia,
Dzień 3:
- omówienie i instruktaż z zasad stosowania wzorów ofert,
- przygotowanie próbnej oferty,
- szkolenie organizacyjno-prawne,
- umowy z klientami,
- przejście wszystkich kroków z procedury CRM,
- test z całości materiału ( techniczno-handlowy )
- budowanie planu etapu II ( Opiekun + Konsultant )
Szkolenie PRAKTYCZNE ETAP II
Szkolenie Praktyczne – teren; (udział w czynnościach serwisowych, wizyta na obiekcie referencyjnym) *nie później niż 4 tygodnie od szkolenia teoretycznego, miejsce szkolenia – teren działania Konsultanta czas szkolenia – 5 dni
- wspólna praca w terenie Opiekun + Konsultant, ( stosowanie narzędzi i technik sprzedaży )
- Podsumowanie szkolenia praktycznego, wyznaczenia planu spotkań i strategii pracy z klientami;
Szkolenie SPRZEDAŻOWE ETAP III
III Etap Wsparcie Sprzedaży (nie później niż 3 tygodnie od zakończenia Etapu II szkolenia praktycznego) miejsce szkolenia – teren działania Konsultanta
- wspólna praca w terenie,
- wspólne podsumowanie, wyznaczenia planu dalszego wsparcia marketingowego i strategii pracy z klientami;
(Szef Sprzedaży + Konsultant)